your body is a wonderland

Varför måste vi ha så jävla mycket att lämna in på en så jävla liten kurs. Jag blir trött. Oinspirerad och ledsen, av kraven och stressen. För att citera min absoluta favorit i alla lägen, lars winnerbäck. Sitter och pluggar nu. Fick ett skönt break innan i alla fall med supermumsig sushi och en kopp kaffe på det! Mmm.. Ikväll hoppas jag på lite mys hos sarah, jajajaj, min finafina sarahvän. Nä men om man skulle ta och plugga lite till nudå... Eller fastna med allt annat onödigt lite till, hmm..

you want love? we'll make it

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, Var med och tävla om en länkning på min blogg i dagens trailer eller dagens låt, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna :)

2011-03-16 @ 17:09:03
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0