vi ska åt samma håll

Galen helg. Galet kul och mysig och bra helg. Malmömys hela dagen i fredag, tillsammans med emma och kajsa. Hem, systemet, vinpimpling och sen var emma och jag mycket redo för en runda på stan. En mycket galen sådan. En mycket händelserik sådan. En något pinsam sådan. Lite häng på tempel, mycket häng på cardinal och efter såväl stängning som alldeles för många drinkar slutade vi på efterfest hos någon gammal golfkompis till mig som jag inte kände ingen, men det var trevligt. Sen emma och jag i taxi hem med driton 06.20, släppte cardinals dj på vägen också. Somnade väldigt djupt tillsammans i min hundratjuga. Mådde som vi mådde igår men ställde upp på en tur till ikea och väla med sarah o louise. Fick ju mat i oss och skjuts dörr till dörr, perfa! Filmmys med kajsa igår kväll, somnade lite då och då vilket resulterade i att kajsa lämnade mig halv elva och jag gick och dog i mig säng. Vaknade idag av världens härligaste sarah. Och så nybakade scones och tea till frukost, life's good, trots allt. Nu ska jag och mina nya fina reebok easytone ut och gå. En långrunda, faktiskt enda till vasatorp, jaja, snygg rumpa tjena!

pajen och packet
2007 - som om det var nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0