I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

Redan torsdag, snabb vecka. Idag har jag pluggat, sånt jag måste. Var sjukt omottiverad men blev genast gladare när jag fick reda på resultatet på min förra tenta, "utmärkt deltenta, mycket väl godkänt!" amen tjena hej, man kan inte ens få det så antar att det blev ett vg. Amen tjena hej jag fick ny inspiration till denna tenta, underbart! Tackade nej till jobb imorgon, ska nog jobba nästa vecka istället. Varit på mcneil och lämnat mitt passerkort sen kollat skor och varit på maxi med kajsa. Nu ikväll har jag varit på hdpasskväll med kajsa och sarah nere på stan, kvällsöppet och nice rabatter i butikerna. Kom hem med ett läckert (och supersnabbt) underställ, en north face fleece i fin grå färg och ett kanon set med bh & trosor från twillan. Älskar den bhn, har fem stycken av samma sort, yaya, en favorit. Käkade också en god club sandwich på utposten och hade lite girlytalk. Så ja, jag är nöjd, sjukt nöjd med dagen. Imorgon ska jag träna, plugga, te:a och sen blir det middag med s & e, sen utgång! Mmmm, brabrabra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0