för dig ska jag göra det tusen gånger om

Söndag nu igen. Bah. Pluggar. Bah. Ska skicka in tentan idag sen har jag det lite lugnare ett tag. I fredags blev det middag hos mig, det åts god mat och dracks gott vin. Efter mycket dans tog vi oss ner till stan för ännu lite mer dans, utposten, cardinal till stängning, tempel till stängning och ja, resten är historia. Kul kväll var det i alla fall. Mindre kul igår. Väldigt oproduktiv lördag. Jag och emma, varsin kudde, varsin filt och varsin soffa, halva dagen. Innan jag svek för mig säng. Skönare, varmare och mysigare. Pluggade dock lite också, sen hade jag filmkväll med mamma, p.s. I love you. Fin film! Nej, måste plugga. Ska vara snäll och hälsa på morfar en sväng sen. Sen hoppas jag på teakväll hos sarah, inbjudan är mottagen, frågan är väl mer om min tenta är klar. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0