can I stay here forever?

Tisdag. Jobbet var enformigt men helt okej, klar där nu iaf, skönt men lite synd. Gillade det faktiskt och lönen var fin. På tal om lön och grejer fick jag beslut om skattejämkning idag, haha, ska betala 1 % i skatt resten av året, hur soft?! Sjukt nöjd, hoppas de fixar det redan till oktoberlönen! Idag var det dags för säsongspremiär av desperate, huuur bra? Har dessutom kollat in nyaste gossip, mm älskar den serien! Imorgon är jag ju ledig, ska va sjukt duktig och plugga järnet, faktiskt. Men först ska jag sova ut och så ska jag köra ett hårt träningspass. Får dock köra nått där jag klarar mig utan skor eftersom jag nu mera inte har någon högerhäl. Tack reebok! Ehm, dock var jag ju kanske inte så smart som powerwalkade i 1,5 timmar när jag inte haft skorna på mig mer än 10 min innan, hah.
xooxxoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0