If I’d let you cross my mind, would you mind?

Bra dag faktiskt. Gick upp astidigt för att spela golf med kajsa 07.50. Spelade 18 hål på 3 timmar och 20 minuter, riktigt skönt! och kul, även om det inte gick bra, 31 fjuttiga poäng och en puttning som bara är pinsam att snacka om.. Annars kom jag hem och käkade lite lunch och sen har jag mest bara gjort ingenting hela eftermiddagen, sjukt onödigt.. Ångrar lite att jag inte gjort nått vettigt. Men ångern tänkte jag ändra till att jag blir nöjd igen, så ska ut o springa med sarah om en timme ungefär. Hoppas regnet lättat då, för just nu är det skyyyyfall! Annars har jag bokat biljett till sthlm idag, ska dit på onsdag, blir mys, hihi! puss peeps!
stellus och jag, mest för att vi va så små då,
och för att jag är så glad att jag har en vän som stella,
och för att jag är så glad att hon flyttat så nära mig.
bästabästa stella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0