darling leave a light on for me

Så var det lördag. Galet bra kväll igår! Efter fix hos Louise hade vi en sofistikerad förfest hos Johanna innehållade supergott australiensiskt vin och morotskaka. Inte helt fel! Vi fick sedan skjuts ner i stan där kvällen drog igång. Dött på Tempel när vi kom, trots att vi kom dit typ halv tolv. Så vi hängde in jackorna och drog till Bakom istället där det var bättre drag. På Bakom blev det cider, shots och dans. Kvällen spenderades sedan mestadels på Bakom, gick till Tempel då & då, bland annat när själva modevisningen skulle vara. När Bakom stängt var vi bara på Tempel, folket försvann och nångång vid tjugo över tre satte jag mig i en taxi hem. Jag hade i alla fall sjukt kul! Idag sov jag tills Victor ville att jag skulle ringa, miih, mysigt att höra hans röst men mindre kul att höra att det är en storm påväg dit de är.. Hoppas på att allt går bra ändå, det tror jag! Idag blir det plugg(!!), hämta grejer hos Louise och ikväll bara ta det lugnt i soffan med mamma och pappa om inte de har bjudit grannarna på middag.. Isåfall sätter jag själv i soffan, oh Victor vad gör du på andra sidan jorden, jag behöver dig här! Städar lite idag också, duktiga jag. Ska fortsätta med det nu. Later!

None
igår var det p&p igen like old times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0